MehR

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

متنفرم از ته دل من از اول مهر...



نظرات شما عزیزان:

nikishaparak
ساعت0:51---27 شهريور 1392
ای تو روحت با این مطلبت حالمو گرفتی
پاسخ:خخخخخ..........حاله منم خعلی گرفته شد :((


atefeh
ساعت17:19---9 شهريور 1392
نههههههههه من از دوم به بعدو دوس ندارم.
پاسخ:ههههه،باشـه توو از دوم به بعد نشین!


خشایار
ساعت19:41---7 شهريور 1392
حال نظر دادان نبود این بیت زدبازی رو که دیدم نشد نزارم.

چرا میره جلو عقربه هی!

متنفرم از ته دل من از اول مهر!

به ما هم بسر!کلی میخندی!!!
پاسخ:هه هه!!!! بـــــــاشه سرمیزنمـ!!


playful girl
ساعت0:14---6 شهريور 1392
آآآآخ. گفتی

سپتا
ساعت23:50---5 شهريور 1392
دست رو دلم نذار که خون
پاسخ:آخ آخ Me2


ali
ساعت16:49---3 شهريور 1392
خدایش اگه تو مدرسه درس نداشتیم چیز باحالی میشد...


پاسخ:آخ گفتـــــــــــــــــی :((


playful girl
ساعت1:22---2 شهريور 1392
سلام عزیزم لینک شدی.ممنون که بهم سر زدی.بازم بهم سر بزن من آپم
پاسخ:چشــــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 1 شهريور 1392سـاعت 23:9 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA