تسلیتـــــــــ

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

ﺟﺎ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺗﺮﯾﺒﻮﻥ

ﺗﺴﻠﯿﺖ ﻋﺮﺽ ﻧﻤﺎﯾﻢ

به ﺍﻭﻥ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺯ

ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ...
.
.
.
.

ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺑﺎﺯﮔﺸﺎﯾﯽ

ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺑﺎﺱ ﺑﺬﺍﺭﻥ ﺍﺑﺮﻭ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﭘُﺮ ﺷﻪ 



نظرات شما عزیزان:

TaRa
ساعت18:08---12 آذر 1392
بیشـرف ناراحت شووو مثلا من دوستتما

حالا اینو ول کن شادیو دیدی؟؟؟؟

شرابی کرده بود موهاشو:|

اخراجش نکردن... لامصب پارتیش خعلی کلفته
پاسخ:باشه تو فک کن من مثلا ناراحت شدم:) نه بابا بفهم من از اونجا رفتم شادیو چجوری ببینم؟؟؟؟؟؟ شرابی کنه به من چـــــــــه،دختره ی جـ.......ه صاحاب نداره کــــــــه


TaRa
ساعت23:23---11 آذر 1392
آخ آخ نیلـــــــــــــــــــــــــــ ـــو

هنووو نرفتـه مدرسه هفته ی دوم مهر

5روز به خاطره ابـرو اخراجــم کـــــــــــــردن

د..یــ...و...ثــ...آ
پاسخ:هــــــهههههه،حقتـه آدم نمیشی!نع؟؟!!! خوووشم اومـد از مدرستووون آفرین خخخ(شوخیدم)


مهسا
ساعت14:54---29 شهريور 1392
رو چشم ایندفه رو باشه

تو جون بخا آجی



خب بریم ادامه ی آشناییت با دوستام؟؟
پاسخ:فدا مَـــدا،عخشی شمـا مهسا خانم!! بــــــــــریم!!


مهسا
ساعت18:04---28 شهريور 1392
مگه کسیو ادب کردن جرمه؟؟

مگه من کار خلاف میکنم؟؟

باشه شما نیمه راه باش مام یاد میگیریم
پاسخ:آخــه ادبـ کردن نداره خواهره من گناه داره الکی بزنیمش!! حالا شمـا ایندفرو یاد نگیــر:)))


مهسا
ساعت17:31---28 شهريور 1392
بد فکریم نیسسا



آجی دس تنها یکم سخته



میای کمک؟؟
پاسخ:خخخخخخخخ....نه من شریکه جرم نمیشــــــــم ههه...من رفیقه نیمه راهم:))


مهسا
ساعت17:27---27 شهريور 1392
آغا مهدی مدرسه ما مث شماها نیس که هر کی میخواد بره هر کی میخواد بیاد

مدرسه ما قانون داره برادر قانــــــــــــون


پاسخ:ههههههه...مهسا میگم اینجوری نمیشه پاشو یه دله سیر مهدیو بزن خووووبه؟؟؟؟؟؟


bita
ساعت15:13---25 شهريور 1392


alireza
ساعت0:51---23 شهريور 1392
اگــر ساده ای ...



اگــــر راستگــویی ...



اگـــر با وفایی ...



اگـــر با غیرتی ...



اگر یک رنگــی ...



همیشه تنهایــــی ...


پاسخ:آخ آخ،دقیـــــــــــقاً همینطووووره


mahdi
ساعت17:37---22 شهريور 1392
مگه ممنوع ایا؟!؟

نمیدونستم!!!!!
پاسخ:آره پس چـــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟ اینقد عذاب میکشن خخخخخ


BaRaN
ساعت16:00---21 شهريور 1392
ای گفتی داغ دلم تازه شد خخخخ
پاسخ:اُوووووووووووووووووووووو،شماهم آره؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 20 شهريور 1392سـاعت 20:33 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA