ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

 

یه شوهرم نداریم تا قبل از ازدواج با ما اصن نمدونسته صبرو صبوری چیه !

ولی بعد از ازدواج با ما به ایوب معروف بشه  !

 



نظرات شما عزیزان:

TaRa
ساعت15:13---13 آذر 1392
باو اینا همش شایعس کی گفته؟؟

منوو اینکارا؟؟؟اصن به من میاد باشاهین باشم؟؟
پاسخ:نه راس میگی راس میگی اصن تو به شاهین نمیخووری:))


TaRa
ساعت23:24---11 آذر 1392
واااالآآآآآآآآآآآآآآ والآ ینی قحطی اوومـده قحطی
پاسخ:تووو چرا میگی دیگه؟؟؟! توو که ماشالا دورو وَرت زیـاده خخخخخخ تازه 2ماه پیشم که با شاهین دووست شدی دیگه غمت چیه؟؟؟؟


boy
ساعت22:00---28 شهريور 1392
اره خیلی زود زودترازاونچه که فکر کنی

ممنون ازاینکه بهم سزدی

مطالب جالبی داری


پاسخ:چی زووووووود؟؟؟؟؟؟ببخشیــد؟!!!!!! مـر30 اومدی وبم بازم به ما بسـر:)


مهسا
ساعت18:45---26 شهريور 1392
راستی آجی

تو یه چتی بود که دیدمت ، یادته؟؟

دیگه برام باز نمیکنه

اصن نمیاد

میدونی چرا؟؟
پاسخ:یادومـِس.....واسه منم دیگه باز نمیشـه واســــــــــه هیشکی دیگه باز نمیشه:)


مهسا
ساعت14:56---26 شهريور 1392
نه من اصرار نکردم هر جور راحتی

یه دختر (واسه ازدواج)کمتر خیلی هم بهتر
پاسخ:مهسا جـان مثه اینکه شما خعلی به ازدواج علاقه داریا


Ali.
ساعت0:17---26 شهريور 1392
من تحمل میکنم

مهسا
ساعت22:55---25 شهريور 1392
نه بابا !!!

بیا و داشته باش

کی میاد شوور تو بشه

اینقد حرف میزنی که یه شبه پشیمونش میکنی


پاسخ:اینقد اصرار نکن من هیچوقت تن به این کار نمیدم بعدشم هر کی منو میخواد باید پرحرفیمم تحمل کنه....بعـــــله


مهسا
ساعت14:11---25 شهريور 1392
نه بابا !!!!! همچین میگه صبوووورم که انگار آدم صبور اصن وجود نداره و فقط اون صبوره

نیلو بگو قصد دارم مردشو ندارم خخخخخخ

شوخی کردم

تا حالا عاشق شدی؟؟
پاسخ:بعـله بنده خعلی صبوووورم تو که ندیدی!!!! بعدشم بنده قصد ازدواج ندارم وگرنه الان اینجا نبودم کــه.. نـه عاشق نشدم ول کن باو


مهسا
ساعت15:33---24 شهريور 1392
دوس داری یه دونه داشته باشی نه؟؟

کی دوس نداره؟؟ همه میخوان

به خصوصی وقتی که یه کیس خوب و پول دار پیدا بشه

موبافقی؟؟
پاسخ:اُاُاُاُاُ اُ اُ اُ اُ،من اینقدریم که میگی دووووس ندارمـ،من اصن قصده ازدواج ندارم اینو گذاشتم تا بدونید که من صبووورم....... بعـله!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 20 شهريور 1392سـاعت 20:35 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA