ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

دا داااااااااااااانگــــ

همینجوووری گذاشتمش آخه دوسمش دالم

 



نظرات شما عزیزان:

TaRa
ساعت23:26---11 آذر 1392
جوووووووووووون

عشقـــــــــــــــــــــه منه دیوونشم ناناس
پاسخ:اگه میدونسم اینقد دوسش داری عکسشو تو وبم نمیذاشتم:)))


سوسک
ساعت17:52---28 آبان 1392
دوست داشتی میتونی با سایت من تبادل لینک کنی
پاسخ:دوووس که ......


AKSHAN
ساعت20:33---22 آبان 1392
معلمام همه باب افسنجی نیگا میکنن بابام و مامانم همینطور چیه مگه



البته الان قدیمی شده من باب افسنجی تقریبا 6 تا 7 سالم بود از یه شبکه المانی میدیدم که بعدش شبکه رو تغییر دادن به پخش مستند انقدر ضد حال بود لامصب کمپ راک میداد باب افسنجی میداد لیل و استیج میداد نارتو میداد اوووووهه اوگی میداد پلنگ صورتی بانی خرگوشه تازه نصفه شبا از اون کلیپا هم میداد

البته من خیلی اون موقع مبثت بودم سریع میزدم شبکهDISNEYبعله تو اون شبکه میکی موس و بانی خرگوشه میداد
پاسخ:مامان بابایه منم نیگا میکنن.. ولی معلمامووون هیچ کدوم ماهواره نداشتن.خخ.اصن نمیدونسن ماهواررو باکدوم ه مینویس:))) هههههههههه...همه ی برنامه هاشو حفظی نـــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟خخخ عجب حافظه ای همرو یادشه..به نظره من به جایه برنامه کووودکاش باید نصفه شب بیدار میموندی کیلیپاشو میدیدی :)))))))))))


اکشان
ساعت23:25---20 آبان 1392
من اخپاتوسو خیلی دوس دالم
پاسخ:آرهههههههه منم همینجور!! خعلی آقاس:))


shakiba
ساعت0:43---28 شهريور 1392
man asheeeeeeeeeeqe in kartoonam!!

ba in senam harvaqt bob esfanji mide tahe delam qand ab mishe!!!
پاسخ:خخخخخخخخ....خعلی باحالی،منم دقیقاً همین حسو دارم:)))


یاسمن
ساعت22:59---27 شهريور 1392
واای من عاشق این کارتون بودممخصوصا اقای اختاپوس
پاسخ:آره از کارایه اختاپوس خعلی خوشم میآد،ریلکس عصبی و آروم..ههههه


nikishaparak
ساعت0:46---27 شهريور 1392
عاشششششقششششششم

مهسا
ساعت18:51---26 شهريور 1392
این که چیزی نیس داداش من که 25 سالشه میشینه میبینه

شماها که دیگه بچه اید


پاسخ:خخخخ...از بس که این برنامـه قشنگـه نمیدونی کـه تووو!!!ههههه


yasi
ساعت18:40---26 شهريور 1392
عاااااااااشقشممممممممممم دیووووونشمممممممممم
پاسخ:Me2,Too BaD


bita
ساعت15:13---25 شهريور 1392
ااا من اون پشت چیکار میکنم نیلو؟؟؟؟
پاسخ:اومـدی عکسو خراب کنی ..خخخخخخخ


روشنک
ساعت18:47---24 شهريور 1392
سلام .عزیزم وب زیبایی داری خوشحال میشم به من سر بزنی.باتبادل لینک موافقی؟
پاسخ:مرسی چشات زیبا میبینه!!!!بعــــــــله با تبادل لینک کاملاً موافقم!!


Ґائנﮧ جۅۅۅכּ
ساعت13:22---22 شهريور 1392
منم عاششششششششششششششششششقشمممممممم ممممممم
پاسخ:واااای عجب تفاهُمـی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 20 شهريور 1392سـاعت 20:42 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA