♀נڅــتړۅכּـﮧ♀

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

اینم مدل های خوووجمل موجمل دخترونه

 

که دلم نیومد براتون اینجا نذارم



نظرات شما عزیزان:

انیتا
ساعت18:02---11 دی 1392
سگ تو روحشون
پاسخ:آخی دلتـ خواستـ؟!! درکتـ میکنمـ:))


TaRa
ساعت15:36---12 آذر 1392
آره خیلــــــــی حسودیم شد مامانم اینا

ولی خدایی خیلی نازن خیلی
پاسخ:میدونم حسودیت شد!! و اینم میدونم که اینا نازن ناز نبودن که تو وبم نمیذاشتمشون


TaRa
ساعت23:32---11 آذر 1392
جووووووووووووووووووووووووووووو ووون

عوضیِ.... اینارو از کجاآ آ آ آ آ میآری بین آخر من توورروو آدم میکنم آدمـــــــــــــــــــــــ@ -)
پاسخ:از خونه باباشوون میآرم حسووودیت شد نــــــــــــــــــــه؟؟؟؟ هاهاهاهاها


akshan
ساعت20:21---22 آبان 1392
شبرنگ چه جالبفکر نکنی دامن شبرنگ ندیدما تا الان 2 بار از نزدیک دیدم تازشم من هر روز ساعت 6 میرم مدرسه هوا تاریکه رفتگرا رو میبینم لباسشونم شبرنگه



نه بی شوخی از این رنگ لباس خوشم نمیاد شبیه این ماژیک فسفریاست که باهاش زیر مطلب مهم رو خط میکشم





وارکرافت بازی میکنی؟بگو اره بگو اره بگو اره بگو اره بگو اره جون من بگو اره
پاسخ:لباس رفتگرا بالباس اینا زمین تا زیرزمین فرخ داره!!! بعدشم اصنم شبیه این ماژیکا نیس:| بعــــــــــــــــدشم،نع خوشبختانه وارکرافت بازی نیمیکنم:)))))


akshan
ساعت23:16---20 آبان 1392
خیلی وقت بود سر نمیزدی چی شد یادی از ما کردی



دومیه دامنش یا سانسوره یا فتوشاپ


پاسخ:آره..خعلی وقت بوود....گفتم بهت سر بزنم از بی نظری نپوسی:)) بعدشم همه ی اینـا واقعین دامنشم شبرَنگِ


الهه
ساعت23:43---13 آبان 1392
3,4,5خوجل بود!
پاسخ:اوهوم


لیدیا
ساعت13:06---1 آبان 1392
خیییییییییلی قشنگن

مهسا
ساعت16:49---31 شهريور 1392
علی آقا اگه میخوای ما بیایم وبت نظر بدیم

تو باید بیای وبمونو دعوتمون کنی تا ما بیایم

وگرنه بذار وبت بپوسه
پاسخ:اُوووو بابــــــــــــــــــا مهسـا خانم زودتر میگفتی واست دعوت نامه بفرستیم :|


mahdi
ساعت18:37---30 شهريور 1392
یه مدل لباس برای پسرا هم بذار وگرنه نمیرم صفحه چهارم وبت ها حالا از من گفتن بودو از تو نشنیدن خخخخخخخخ
پاسخ:اخه پسرا که لباساشوون اينقد قشنگ ني!!^_^ تهديدم ميکني؟خب يه دفه بگو نميخواي نظر بزاري ديگه:-)


FaRid
ساعت16:22---30 شهريور 1392
وای نیلوو عجب چیزین اینـا

خودمونیمـا خعلی خوردنین
پاسخ:بـــــــــــی ادب مگه من اینارو گذاشتم تو نیگا کنی؟! روتو بکن اونور:))


Ali.
ساعت19:48---28 شهريور 1392
این وب جدیدم از بی نظری داره میپوسه

دوستان شما هم لطفا بیاین نظر بذارین

نیلو اصن تبلیغو داشتی
پاسخ:بـــــــــــــــــــابـــــــــــــــــا،راه افتادیا تبلیغ میکنی!!!!


Ali.
ساعت19:37---28 شهريور 1392
دخترا هم به چه چیزایی دلشون خوشه خخخخخ
پاسخ:بـه چــــــــــــــــه چیزایی؟!!!! باز بهتر از شماییم کـه:)))


playful girl
ساعت17:58---28 شهريور 1392
ای جووووووونم خیلی خوشمل بووودن.کاش ما هم میتونستیم اینا رو ت خیابونا بپوشیم!!!!والا!
پاسخ:آخ آخ گفتی ..اصن اینا دارن زندگی میکنن نه ما


BaRaN
ساعت13:26---28 شهريور 1392
خعلی خوجملن من که عاشقشون شدم


پاسخ:منم دیوووونشــــــــــــــــــــــونم


فاطی خانووم
ساعت13:19---28 شهريور 1392
چه جیگرن!

خخخ خوب شد من پسر نشدم
پاسخ:خخخخخخخخ.......خعلی باحالی:)))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 28 شهريور 1392سـاعت 11:21 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA