ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

ســــــــــــــــــــلام دوستای گلـم

-چطور مطورایید؟؟؟

-میبینــــــــــــــم کـه راه گم کردین اومـدین وبه مـا!!!

-خُبــــ امروز که اینقد حالتون خوبه و سرحالو شادو خوشحالین

-یـــــــــــــــه درخواستی ازتون داشتـم

-از اونجــایی که با نظراتتوون مارو شرمنده میکنین هر دفعـه

-خواستـــــــــم بگم کـه صفحه ی 4 وبـــــــــــم خالیه خالیه

-یه دونه نظرم توووش نیس

-میخواستـم بگم اگـه زحمتــــــــــــــــــی نیس از اوون صفحه هم دیدن کنیـد

-لذتـ ببرین و نظــــــــــــــرتونم بیان کنید

-به خدا اونم صفحه ای از وبلاگـه منـه



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت16:42---31 شهريور 1392
ببین نیلو

بعدم بگو من منحرفم



آره دیگه دوستای جدید پیدا کردی قدیمیا رو ول کردی
پاسخ:مهســــــا؟؟!اولاً در اینکه منحرفی شکی نیس:)))) دومـاً من کی دوستای قدیمیمـو ول کردم؟!اصن من یه سوال دارم دوسته جدیدم کوو؟ الآن منظورت کیه؟


mahdi
ساعت18:35---30 شهريور 1392
اون همه راه بریم اون طرف با این بی بنزینی !!!!!

اگه بنزین میدی ک من میرم وگرنه نمیرم خخخخخخ
پاسخ:باوو بنزيني مصرف نميشه که دو قدم راهه ديگه خخخخ


FaRid
ساعت16:21---30 شهريور 1392
چشـــــــــــم الآن خودم واسه همه ی مطلبات نظر میذارم نیلووو خانمـــــــــــ
پاسخ:قووربوونه شمـا زحمَدِدون نشِد؟!! مــــــر30


BaRaN
ساعت22:33---29 شهريور 1392
یعنی انقده زیاده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آرهههه خعلی زیادههههههههههه


BaRaN
ساعت22:28---29 شهريور 1392
باوشه ببینم چی میشه اما نمیقولم
پاسخ:خُب بسم الله شروع کن از الآن شروع کنی تا فردا تموم میشه خخخ


Ali.
ساعت21:15---29 شهريور 1392
عیبی نداره من همینجا کامنت بذارم

از شوخی گذشته یه روز کل مطالبته وبتو خوندم
پاسخ:نمیشه زیره پستایه اون صفحه نظر بذاری؟؟ واقعــــــاً همرو خوندی؟؟؟ پس چرا نظر ندادی؟؟؟:)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 29 شهريور 1392سـاعت 20:9 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA