ZayN

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

عــــــاشقشم اصن عکسشو چند وقت یه بار نذارم توو وبم

افسـردگی میگیرم....واااای نیگاش کن چـه نـــــــــــــــــــــــــآزه

 



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت18:00---5 ارديبهشت 1393
عشق استone direction

♫[̲̅Ṣ][̲̅ë][̲̅Ᵽ][̲̅ʝ[̲̅ʠ][̲̅ë]♫
ساعت2:00---23 دی 1392
سلام عزیزم باوبلاگت حااااال کردم ایول بدووووو بیا به وبلاگه منم سربزن خوش حال مشم منتظرمااااااا

راستی لینکت کردم توام بلینک اجوو
پاسخ:مـِقسی گلـــــم;) الان میـــــآم وبتـــــــــــــــــــــــــــ ،لینکیدمتــــ:**


کیمی
ساعت12:25---21 دی 1392
وای عاشقتم زین!!!!! فقط تو رو دوست دارم از همشون بدم میاد فقط و فقط زین رو دوست دارم
پاسخ:ئئئئئئئه مثه من :(((


انیتا
ساعت18:04---11 دی 1392
گُــــــــ نخور بابا هری بود که این گروهو ساخت اگه لطفه هری جونم نبود تو از کجا میخواستی این گاگولو ببینی؟
پاسخ:من واقعاً از آقایه گوریل مُچَکِرَم که این گروهو ساخت تا مائَم یه فِیزی ببریم:))) و زین و ببینیم


TaRa
ساعت15:35---12 آذر 1392
تووو غلط میکنی نبینم به هریم بدوبیرا بگیا دیگـــــــــه تکرار نشه خوووووووب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چشم هرچی توو امر کنی. ولی دیگه جلو من اسمه اون گوریله مو قشنگو نیارا:))))


TaRa
ساعت23:33---11 آذر 1392
اه اه 100رحمت به هریه خودم :دی
پاسخ:هری؟؟ آخه من اونو اصن جزئه آدم حساب نمیآرم چی میگی؟!


مهرنوش
ساعت10:06---11 آذر 1392
ب منم سر بزن....وبت خیلی باحال بود...
پاسخ:مـر30 باشه سرمیزنمــــــــ:)))


zahra
ساعت22:47---17 مهر 1392
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ynnnnnnnnnnnn
پاسخ:بـه بـــــــــــــــــــــَه


BaRaN
ساعت13:41---3 مهر 1392
بعععععععععععلللله دیه پشی فکریدی ؟
پاسخ:من سعی میکنمـ زیاد فکر نکنمــ! خــــــووبه؟!!;)


BaRaN
ساعت13:34---2 مهر 1392
وااااااااااای عشخمههههه

تو گروه وان دایرکشن زاین از همه خوشمل تره و دختر کش ترههههههههه

اینا هم واس زاینه خودمون
پاسخ:عه عه عه؟؟؟!پس شماام دوووسش داری عجبـــــــــ:))


atefeh
ساعت16:31---31 شهريور 1392
کدومشون؟

اون بوره که زشته...

اون یکی خوبه


پاسخ:گفتم کـــــــــه زین اوون خوشگله!!!!3>


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 30 شهريور 1392سـاعت 23:30 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA