چـــر!؟؟

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

 



نظرات شما عزیزان:

غزلم
ساعت21:14---26 دی 1392
booooooooooos webet ali booooooooooood
پاسخ:TNx:***


فرزانه
ساعت16:53---17 دی 1392
چون دلم برا یه بی معرفت تنگ شده
پاسخ:الهـــــــــــی نامـرد:|:|:|


زهرا
ساعت22:14---29 آذر 1392
به هزار و یک دلیل مسخره !!! این وجدان و احساس خیلی جاها به ضررمون تموم شده ... ولی با این حال بودنش بهتر از نبودنش ! گابول ناداری آیا ؟
پاسخ:آخی پس معلوومه خعلی ناراحتیـــآ:)) بعله بعله گابووول دارم شــــــــدّیــــــــد..خخخخ


BaRaN
ساعت20:31---22 آذر 1392
خخخخخخخخخ

خدایی حال میکنی دوست باحالی مث من داریااا
پاسخ:اووووووووووووووووووووووووووفــــ خعلی دارم حال میکنم نمیدونی کههه:)))


BaRaN
ساعت19:07---22 آذر 1392
خب ما اینیم دیه .. همیشه جوابام قانع کننندس
پاسخ:ولی من فقط این بار قانع شدم خخخخخ


BaRaN
ساعت20:02---19 آذر 1392
چون که ناراحتم ...

خعلی جواب مختصر و مفیدی بود عمویی
پاسخ:به به عجب جوواب قانع کننننننننده ای :)))


TaRa
ساعت15:30---12 آذر 1392
الهی فدام شی الهی خخخ
پاسخ:با توو نبودمـا،به خودت نگیر عجیزم:)))


یاسمن
ساعت19:53---28 آبان 1392
دَلمــ گِرفتـ ـهـ اَز ایـטּ شَهـ ــر



کهـ آدَمــ هآیَشــ هَمچـ ــوטּ هَوآیَشــ



نآپآیدآرَنـ ــد ...



گآهـ آنقـَ ــدر پآکـ کهـ باوَرَتــ نِمے شـَ ــوَد



گآهـ آטּ چنـ ــاטּ آلودهـ کهـ نَفَسَــــــــتـ ـ ـ ــ ـ مے گیـ ــرد







شرمنده دیر سرزدم...
پاسخ:فداتـ عبــ نداره:))) باز توو دیر اومدی سرزدی ولی من که اصن سرنمیزنم ببخشیددددد:))


اکشان
ساعت0:25---28 آبان 1392
تو عموم نیستی
پاسخ:خوبـــ.... چرا ناراحتی،نیلو فداتـــــ:) (خدا نکنه)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 24 آبان 1392سـاعت 22:14 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA