فلدوسی!

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

فردوسی داشته تو خیابون قدم میزده

 
دختره بهش میرسه میگه:
 
فلدوسی،عجیجم،عجقم اینجا چیتال میجونی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
اینجا بود که فردوسی با تاسف سری تکان داد و فرموود:
 
بسی رنج بردم در این سال سی/دخترا اومدن ریدن به این فارسی 


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت7:40---12 خرداد 1394
سلاااااام
چطوری نیلووووو؟؟
دلم خیییییییلی برات تنگ شده!!!!!!
خبری ازت نیس!!!!!!!
♥♥♥♥
فعلن


نازنین
ساعت20:00---1 مرداد 1393
بیهوده ورق می خورنــــــــد … تقویـــــــــم هــــای جهــــــــــان ؛ روزهــــای من … همه یک روزند … شنبــــه هایی که فقـــط پیشوندشــــــان عوض می شـــــود …

گلممم خیلی وقته لینک شدی لینکم نمکنی


sahar
ساعت17:57---5 ارديبهشت 1393
سلوووم..وبت خیلی خیلی خوشگله..
خوشحال میشم ب منم سربزنی دوس داشتی لینک بشیم


من هنوز نمردم ..㋡
ساعت18:18---10 فروردين 1393
سـ ـوتــِ پـایـــانـ رُو بـ ِـزَنـ ، مَـنــ حَـ ـر یـفـِـ هَـ ـرزِِگـ ـی تـُو



وَ



اَحـ ـمَق بودَنـ ِـ خُـودـَ مـ نِمیشَـ ـمـ


kasra
ساعت17:08---15 بهمن 1392
سلام دوست عزيزوب نايسي داري خيلي عالي بود زين ب بعدهرروزبهت سرميزنم تابعد...

zahra
ساعت14:00---13 بهمن 1392
نیلو من از دست تو خودمو میکشم آخر ! چرا انقد دیر به دیر آپ میشی آخه؟!
هر روز میام سر میزنم هر روزم خیت میشم !


niloo29
ساعت18:05---10 بهمن 1392
سلاااام گلم ببخش اینقدر کارای مدرسم زیاده وقت نمیکنم بیام وب

ϯᗩⱤᗩƝêɦ
ساعت12:22---10 بهمن 1392
داستانم آپه

دختر ساده....
ساعت21:17---9 بهمن 1392
خخخخخ خیلی باحال بووود

ᵔᴥᵔ World Of ℒ❤√ℯ
ساعت18:18---9 بهمن 1392
خخخخ باحال بودد

zahra
ساعت22:39---7 بهمن 1392
هه هه سلام جیگر ! کجا بیدی نبیدی بلا ؟! آپم بیا
پاسخ:بیدم بیدم:))میام وبتــ:)


مسعود
ساعت16:15---6 بهمن 1392
سلام ابجی

کم پیدایییییییییییییی؟

اپ میکنی خبر نمیدی!!!!!!!!!

ی سر بزن منم تازه اپیدم خالی از لطف نیس

منتظرت هستم
پاسخ:آره دیگـه کم میام نتــ خستـه شدم:(ولی هر وقتــ آپـ کردم حتما بِتـــ میگم:)


mahdi
ساعت16:14---6 بهمن 1392
خخخخ دم فردوسی گرم!!!

درود.

ممنون از حضورت در بوم و نظرات زیبات ک کلی شارژ شدم راسی بازم اپم ها قبلنا بیشتر میسریدی ها!!

فدامدا
پاسخ:خخخ.دمه شمام گرم که اومـدی....آره قدیمـا بیشتر میومدم وبتـــ،ولی دیگـه پیر شدیم حال نداریم:)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 4 بهمن 1392سـاعت 12:23 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA